עוגות חתונה ENGLISH צור קשר שאלות נפוצות מתכונים והדרכות יצירות מיוחדות סדנאות אודות ראשי
 
בית ספר לאומנות מתוקה

אודליה- בית ספר לאומנות מתוקה מזמין  אתכם להיכנס לעולם המרהיב של העוגות המעוצבות. כאן תוכלו ללמוד כל הקשור בעיצוב עוגות ופיסול בבצק סוכר החל מהבסיס ועד לרמה מקצועית. הסטודיו מציע מגוון רחב של סדנאות למתחילים, מתקדמים ומעצבי עוגות המעוניינים להתמקצע. לצד סדנאות וקורסים בבצק סוכר מוצעות גם סדנאות זילוף, סדנאות ממתקים בעבודת יד, שוקולד, עוגיות מעוצבות ועוד.

קורס הדגל של הסטודיו הינו הקורס המקיף, המתאים לאנשים המעוניינים ללמוד עיצוב עוגות כתחביב או כדי לפתוח עסק עצמאי בתחום. במסגרת הקורס תרכשו את רזי המקצוע, בין אם אתם חסרי כל ניסיון קודם או מתחילים המחפשים למסד את ידיעותיכם.

במהלך הקורס יחשפו כל הסודות המקצועיים, כל שיטות העבודה הקלאסיות, המודרניות, לצד החידושים האחרונים בתחום. כל תלמיד יסיים את הקורס עם ידע מעשי שאיתו יוכל לצאת על עולם עיצוב עוגות, ויצטרף למאות בוגרי בית הספר העוסקים בעיצוב עוגות ופיסול בבצק סוכר, כתחביב או כעסק מקצועי.

הקורס מתחיל מרמת הבסיס ומתקדם משיעור לשיעור עד לרמה מקצועית. הלמידה היא בקבוצות קטנות במיוחד המאפשרת הנחייה צמודה ותשומת לב מירבית לכל תלמיד.
הקורס הינו מעשי, ובכל שיעור מסיימים ויוצאים עם תוצר הפרוייקט של אותו שיעור. כל תלמיד מקבל חוברת מודפסת ובה תקציר כל שיעורי הקורס. בתום הקורס מוענקת תעודת גמר.
הקורס מועבר על ידי אודליה יודס, ממעצבות העוגות הבכירות בארץ, מוכרת בתחום בארץ ובעולם. לאודליה נסיון של 12 שנה בהדרכת עיצוב עוגות ופיסול בבצק סוכר והיא מעבירה לתלמידים את הידע הרבה שצברה במשך השנים אצל טובי אמני העוגות בעולם.

 

הלימודים מתקיימים בסטודיו, אשר תוכנן ועוצב בסטנדרטים גבוהים במיוחד לסדנאות עיצוב עוגות. הסטודיו מרווח, מואר, מאובזר ונח. הלמידה מתבצעת בקבוצות קטנות במיוחד, המאפשרת הנחייה צמודה ופרטנית ומירב תשומת הלב לכל תלמיד.
 
בנוסף לקורס המקיף, מציע הסטודיו מגוון סדנאות בנושאים ממוקדים, כגון פיסול דמויות ידני, פיסול פרחי סוכר ועוד. כמו כן, בית הספר מארח מעת לעת אמנים מחו"ל לסדנאות אמן יחודיות.

הצטרפו אלי ויחד נצעד שלב אחר שלב בהדרכה צמודה ומקצועית, במסע בן ששה שבועות של עיצוב, יצירה, וצבע. יחד ניצור עוגות יפיפיות ונלמד לפסל בבצק סוכר. בקורס תרכשו ידע נרחב, טכניקות וטיפים רבים שישמשו לכם ליצירת עוגות מרהיבות שיהיו מסמר בכל שמחה.
לחצו לתכנית הקורס והרשמה

 

 

דמויות חתן כלה
עוגות חתונה
עוגות יום הולדת בנים
עוגות יום הולדת בנות
עוגות בר מצווה
עוגות בת מצווה
עוגות למבוגרים
עוגות לקטנטנים
עוגות לעסקים
עוגות ללא פיסולים
קאפקייקס
סוכריות
 
צור קשר
סדנאות עיצוב עוגות - סדנאות פיסול בבצק סוכר
דמויות חתן כלה - עוגות חתונה - עוגות יום הולדת בנים - עוגות יום הולדת בנות - עוגות בר מצווה - עוגות בת מצווה - עוגות למבוגרים - עוגות לקטנטנים - עוגות לעסקים - עוגות ללא פיסולים - קאפקייקס - סוכריות - דף הבית